Hollywood se setkává s uměním designu a inženýrství. Značka Porsche Design s hrdostí oznámila novou spolupráci. Herec Orlando Bloom se stává novým ambasadorem značky pro kolekce hodinek a brýlí.
Orlando Bloom je herec, který je známý pro své oceňované role v mnoha filmech a je považován za jednoho z nejstylovějších mužů Hollywoodu. Je ovšem také zároveň dlouholetým fanouškem Porsche. Jeho obdiv k výjimečnému designu, technickým inovacím a funkčnosti, které definují Porsche Design, jsou prý ideálním spojením. V nové kampani pro Porsche Design nosí Orlando Bloom ikonický model hodinek Chronograph 1 spolu se sedmi vybranými modely inovativních slunečních a dioptrických brýlí značky.
„Je pro mě velkou ctí reprezentovat Porsche Design jako ambasador značky. Už při našem prvním rozhovoru mě myšlenka spolupráce nadchla. Okamžitě jsem pocítil, že tým Porsche Design a já sdílíme společnou vášeň pro skvělý design a podobný způsob myšlení. Značka má jedinečný způsob, jak přenést nezaměnitelný design a nadčasovou eleganci ikon, jako je Porsche 911, do lifestylových produktů. Tato kombinace estetiky inspirované sportovními vozy, unikátního dědictví a exkluzivního životního stylu mě opravdu fascinuje. Jsem nadšený, že nyní mohu být součástí tohoto úspěšného příběhu,“ říká Bloom.
„Orlando Bloom je pro Porsche Design dokonalou volbou, protože skutečně ztělesňuje náš životní styl i hodnoty, které sdílíme – autenticitu, styl a vášeň pro dokonalost. To vše se odráží v jeho přístupu k hereckému řemeslu. Jako uznávaný herec s celosvětovým dosahem a popularitou dále posílí globální povědomí o značce Porsche Design a pozitivní vnímání naší značky. Jsme nesmírně hrdí, že ho máme v našem týmu, a těšíme se na mnoho inspirativních a inovativních projektů,“ říká Stefan Buescher, generální ředitel Porsche Lifestyle Group.
911 mezi hodinkami
Vrcholným modelem kampaně „Timepiece“ je Porsche Design Chronograph 1 – All Black Numbered Edition. Tento model navazuje na dědictví ikonického Chronographu I, který v roce 1972 navrhl F. A. Porsche, designér legendárního Porsche 911. Jako první celočerný chronograf způsobil revoluci v hodinářském průmyslu a byl přímo inspirován palubní deskou modelu Porsche 911. V roce 2022 byl kompletně přepracován a znovu uveden na trh pod značkou Porsche Design.
Stejně jako všechny hodinky Porsche Design je ručně vyráběn v hodinářské manufaktuře Porsche ve švýcarském Solothurnu, kde se spojuje špičková automobilová technologie s uměním švýcarské hodinářské tradice. Vizualizace kampaně, navržené ve stylu aktuální kampaně Timepiece, jsou prezentovány v charakteristických barvách značky – černé a červené – a byly stylizovány vedle zdroje inspirace těchto hodinek, modelu Porsche 911.
Vizionářská spolupráce
Jedním z nejikoničtějších modelů brýlí na světě, P’8478, je středobodem kampaně Eyewear spolu s dalšími šesti modely slunečních a dioptrických brýlí z nové kolekce Porsche Design Eyewear pro rok 2025. Model P’8478, navržený F. A. Porsche v roce 1978, se zapsal do historie jako první sluneční brýle s výměnnými skly. Díky inovativnímu systému rychlého uvolnění lze čočky s kapkovitým tvarem a zakřivením 6-base snadno vyměnit a přizpůsobit různým světelným podmínkám. Vyrobené z extrémně lehkého titanu a odolného, téměř nerozbitného polykarbonátu, P’8478 spojují inovativní design s maximální výkonností a odolností.